ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ & ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ SPHERE.GR

Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά αυτούς τους Όρους Χρήσης & Συναλλαγής. Περιέχουν πολύ σημαντικές πληροφορίες για δικαιώματα και υποχρεώσεις σας. Mε την παραγγελία των προϊόντων δέχεστε ως “πελάτης” αυτούς τους Όρους Συναλλαγής.

Η σύμβαση αγοράς είναι δεσμευτική μόνον αφού το Sphere σας ειδοποιήσει ότι δέχτηκε την παραγγελία.

Η επιβεβαίωση εισόδου της παραγγελίας δε συνεπάγεται αυτόματα και αποδοχή της παραγγελίας.

1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σχετικά με τα προϊόντα, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών.

Η εταιρεία μας προσπαθεί να έχει συνεχώς ενημερωμένη την διαθεσιμότητα των προϊόντων της. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων μεταβάλλεται όμως συνεχώς λόγω των παραγγελιών που τοποθετούνται. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους.

Η εταιρεία μας ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα εμπορευμάτων των προμηθευτών της, αλλά εγγυάται για την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τη μη διαθεσιμότητά τους.

Ο χρήστης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων ή/και εμπορευμάτων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Επίσης οι διάφορες προσφορές προϊόντων ή εμπορευμάτων που εμφανίζονται στο Sphere, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Σε προϊόντα που είναι κατόπιν παραγγελίας και λόγο του υψηλού κόστους υπάρχει η πιθανότητα ο πελάτης να χρειαστεί να προχωρήσει σε προκαταβολή ή προπληρωμή της παραγγελίας του.

2. ΕΓΓΡΑΦΗ

Για την πραγματοποίηση συναλλαγών στο Sphere απαιτείται η δήλωση προσωπικών στοιχείων του χρήστη σε αυτό με τη συμπλήρωση των σχετικών πεδίων. Ο επισκέπτης/χρήστης δηλώνει ότι τα στοιχεία του είναι ακριβή και αληθή και αποδέχεται ότι η Sphere σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι δεν έχουν δηλωθεί τα αληθινά στοιχεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εγγραφή του χρήστη και να αρνηθεί την πώληση προϊόντων.

3. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Η εταιρεία μας αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με σύγχρονες και αποδεκτές μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “viva walletκαι χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Το Sphere ΔΕΝ διατηρεί και δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας των χρηστών, Η πληρωμή των υπηρεσιών ή προϊόντων μέσω πιστωτικών καρτών πραγματοποιείται με ανακατεύθυνση των συναλλασσομένων χρηστών στο ειδικά διαμορφωμένο και κρυπτογραφημένο website που αναφέρεται ανωτέρω χωρίς την παρέμβαση ή μεσολάβηση του Sphere. Η ιστοσελίδα του οργανισμού εκκαθάρισης, στην οποία ο χρήστης εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του, φέρει ψηφιακό πιστοποιητικό για να είναι δυνατός ο έλεγχος της γνησιότητάς της.

Για αγορές από το κατάστημα μας με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ο πελάτης θα πρέπει να έχει μαζί του την ταυτότητα / δίπλωμα οδήγησης / διαβατήριο του για να γίνει ο έλεγχος βάση νόμου για την νόμιμη κατοχή της κάρτας. Αυτό γίνεται στα πλαίσια προστασίας των πελατών μας και για την ασφάλεια των συναλλαγών διότι έτσι:

  • αποτρέπει τη χρήση της πιστωτικής σας κάρτας από τρίτο πρόσωπο σε περίπτωση που την έχετε χάσει ή σας την έχουν κλέψει και
  • ελαχιστοποιεί την ζημία που – ενδεχομένως – θα υποστείτε.

4. ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΙΜΩΝ

Οι αναγραφόμενες τιμές των εμπορευμάτων είναι τελικές (συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ). Το Sphere διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ανεξαρτήτως της διακύμανσης των τιμών, ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του εμπορεύματος, το τίμημα το οποίο είχε συμφωνηθεί κατά το χρόνο οριστικοποίησης της παραγγελίας.

5. Οδηγίες για έκδοση τιμολογίου βάσει των παρ. 5 & 6 του άρθρου 39α (Ν. 2859/2000)

6. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Η παράδοση των φυσικών προϊόντων/εμπορευμάτων ολοκληρώνεται μέσα στις 1-3 επόμενες εργάσιμες ημέρες από την ημέρα ολοκλήρωσης της παραγγελίας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον προηγούμενα έχει ενημερωθεί ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “Άμεσα διαθέσιμο” αποστέλνονται την ίδια ημέρα αρκεί η παραγγελία να έχει μπει μέχρι τις 14:00. Αλλιώς εκτελείται την επόμενη εργάσιμη.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “1 έως 3 ημέρες” αποστέλλονται μόλις το παραλάβουμε από την αποθήκη μας ή από τον προμηθευτή μας. Ανάλογα με το προϊόν υπάρχει η πιθανότητα να ζητηθεί η εξόφληση του προϊόντος πριν το παραγγείλουμε στον προμηθευτή μας.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “Παράδοση 4 έως 10 ημέρες” αποστέλλονται μόλις το παραλάβουμε από την αποθήκη μας ή από τον προμηθευτή μας με εκτιμώμενο χρόνο τις 4 με 10 εργάσιμες ημέρες. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ “ΠΑΡΑΔΟΣΗ 4 ΕΩΣ 10 ΗΜΕΡΕΣ” ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥΣ.

Τα προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα “Κατόπιν Παραγγελίας” αποστέλλονται μόλις το παραλάβουμε από την αποθήκη μας ή από τον προμηθευτή μας με εκτιμώμενο χρόνο τις 3 με 15 εργάσιμες ημέρες. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ “ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥΣ.

7. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες,) υπάρχει αδυναμία παράδοσης των εμπορευμάτων εντός του προκαθορισμένου χρόνου, το Sphere θα επικοινωνεί το ταχύτερο δυνατό με τον πελάτη, προκειμένου ο τελευταίος να του δηλώσει αν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας του με καθυστέρηση.

8. ΕΓΓΥΗΣΗ

Όλα τα εμπορεύματα καλύπτονται από την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή ή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου του. Σε περίπτωση που ο κατασκευαστής ή ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος δεν καλύψει την εγγύηση τότε το κατάστημα μας θα προχωρήσει στην επισκευή του προϊόντος.

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

  1. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
  2. Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
  3. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
  4. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.

9. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ

Κάθε διαφορά μεταξύ χρηστών και του Sphere ρητά συμφωνείται οτι ρυθμίζεται από το Ελληνικό Δίκαιο και υπόκειται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων της Αθήνας.

Επωνυμία: ΜΠΑΙΤΑΣΗΣ ΘΩΜΑΣ ΝΙΚΚΟΛΑΟΣ
ΑΦΜ: 149851632
ΔΟΥ: ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
Έδρα: ΠΕΣΤΩΝ 47, 54453
Αριθμός ΓΕΜΗ: 151488206000

10. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις :

  • Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και ενώ βρίσκεστε στο “Ταμείο” μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Αδειάστε το καλάθι σας” ώστε να διαγραφούν τα είδη που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 231 231 1359 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 231 231 1359 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Ωστόσο ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής.
  • Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 231 231 1359 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Κωδικό Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Κράτηση παραγγελίας – Παραλαβή απο το κατάστημα

Η κράτηση ισχύει μόνο για την ημέρα αιτήματος της και εάν δεν γίνει παραλαβή από το κατάστημα εντός 24 ωρών, θα διαγράφεται

Επιστροφές προϊόντων

Κάνοντας τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, είτε στην αποστολή κ.λ.π.).

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδη να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή και την αντικατάσταση.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), και θα πρέπει απαραιτήτως να έχει προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.